Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Natalie - 28 mars 2008 00:35

words are very unnecessary, they can only do harm


ibland är tystnad det finaste som finns. alltså stunder där ord inte behövs, där man kan kolla in i någons ögon & genom dem, läsa av hur mycket man betyder för en. ibland behövs inte orden när känslorna är så starka att de syns igenom. det är nog det finaste. kolla in i dina ögon & läsa av det. <3

8/2-08 , då det blev vi två.


ska parta till helgen, hoppas hoppas hoppas man får träffa izabelle. the best of one kind! jag älskar dig!!

btw, så tog vi fettfina "vinter"bilder. vad ska man kalla vår med snö? haha. vinter? låter bara så fel. men vad man hört så ska det bli upp mot 15grader!! let this be true!


fan vad jag vill ha sommarlov. min brorsa snackar om en resa till sommaren, hoppas något blir av, för orkar inte med sverige. jag känner att man måste komma bort. bara koppla av & släppa lite. men det som återstår är knappt 2månader kvar i skolan & ett tålamod. bara plugga på & kämpa på. :( taggad? är du? nja.. man måste göra det man måste göra.


ne får ta & runda av känner jag. ha det bäst folket!


words like violence, break the silence

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards