Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Natalie - 9 mars 2008 14:35

our love will never end


Det var ju ett tag sedan man skrev här, iallafall, har färgat det äckliga blonda i håret nu så nu har jag typ svart, hm, det gillar jag inte men ska vänta och se om det bleks ut när man tvättar det ofta. hehe. För lite ljusare vill jag ha det, mörkbrunt går inte ihop med mig.


Igår firade jag & Andreas 1 månad, att det har gått så snabbt ändå. Fler månader ska det bli. <3 nämn någon stund på dygnet när jag är med dig, då jag inte ler, nämn någon stund på dygnet då jag inte tänker på dig, någon stund på dygnet där du inte kommer på tal, någon stund på dygnet när jag inte pratar med dig. När jag inte pratar med dig, då pratar jag om dig. När jag inte tänker på dig, så är jag i dina armar.


Snart ska jag träffa ízabelle & då ska vi dansa, mvd har varit jävligt efterlängtad denna helgen. :) skönt att avsluta helgen med det bästa som finns. och jag ska försöka uppdatera oftare, mest för att bella tjatar på mi. haha. aja nu vet du det.


Natalie

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards