Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Natalie - 16 mars 2008 00:12

saknar min andreas. faan... ibland kanske jag saknar honom för mycket att jag blir arg/sur, det märks lätt av. vet inte varför det blir så men så blir det.


iaf, hade iaf 17årskalas idag eller ah, igår. jättetrevligt att ni kom, ni andra är bara tecken på oambitiösa "vänner". "jag är sjuk, kan inte komma" du var på nordic igår, fjortisställe. dumma bortförklaringar, det är väl bara att säga som det är egentligen? varför vrida & vränga på saker & ting men ja. vi har ju trots allt glidit isär väldigt mycket. sen den gången då vi blev ovänner då blev allt fel. :/ aja, sen så har det varit svårt för att inte släppa det eller något, för det är inte som det brukar när man ses, vet inte om det var alkoholen som spelade en stor roll när vi var med varandra. för det var först då vi hade det riktigt skoj. söp konstant alla helger i typ flera månader. jag kanske inte saknar att vi söp, men jag måste medge att vi två tillsammans hade det så jävla kul. varje gång. våra förfester, våra tusentalsbilder, övernattningar, allt var crazy, vi levde verkligen för stunden.


Sen så kom Erik på middag/lunch idag slash igår, det var trevligt. Han & Sandra är ett fint par :) hihi


Iaf håller på att leta efter bellas kille på internet, jag hitta iaf honom men jag menar more information! haha!


ne nu ska jag nanna, & snart ska andreas ringa! <3

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards