Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

jag älskar dig!

Av Natalie - 31 oktober 2008 21:29

vet inte hur många språk jag ska säga det på för att du ska veta hur mycket jag älskar dig<3

Jag älskar dig på 101 språk:

Engelska - I love you
Afrikanska - Ek het jou lief
Albanska - Te dua
Alvisk - Amin mela lle (från The Lord of The Rings - J.R.R Tolkien)
Arabiska - Ana behibak (till man)
Arabiska - Ana behibek (till kvinna)
Armenska - Yes kez sirumen
Bambara - M'bi fe
Bengalska - Ami tomake bhalobashi (uttalas: Amee toe-ma-kee bhalo-bashee)
Belarusianska - Ya tabe kahayu
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bulgarisk - Obicham te
Cambodijansk - Soro lahn nhee ah
Cantonese Kinesiska - Ngo oiy ney a
Catalan - T'estimo
Cherokee - Tsi ge yu i
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Corsican - Ti tengu caru (till man )
Creol - Mi aime jou
Kroatiska - Volim te
Tjeckiska - Miluji te
Danska- Jeg Elsker Dig
Holländska - Ik hou van jou
Esperanto - Mi amas vin
Estlandiska - Ma armastan sind
Etiopisk - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finska- Mina rakastan sinua
Franska - Je t'aime, Je t'adore
Frisianska - Ik hâld fan dy
Gäliska - Ta gra agam ort
Georgianska - Mikvarhar
Greek - S'agapo
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiianska - Aloha Au Ia`oe)
Hebraiska till en kvinna: "ani ohev otcha" (sagt av en man) "Ohevet ot'cha" (sagt av en kvinna)
Hebraiska till en man: "ani ohev otach" (sagt av en man) "ohevet Otach" (sagt av en kvinna)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Isländska - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesiska - Saya cinta padamu
Inuit - Negligevapse
Irlänska - Taim i' ngra leat
Italienska - Ti amo
Japanska - Aishiteru
Kannada - Naanu ninna preetisuttene
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda
Konkani - Tu magel moga cho
Koreanska - Sarang Heyo
Kurdiska - Xoshem awet
Latinska - Te amo
Lettisk - Es tevi miilu
Libanesiska - Bahibak
Lithaunska - Tave myliu
Luxembourgeois - Ech hun dech gäer
Makedonisk - Te Sakam
Malaysisk - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu
Malayalam - Njan Ninne Premikunnu
Maltese - Inhobbok
MandarinKinesiska - Wo ai ni
Marathi - Me tula prem karto
Marrokansk - Ana moajaba bik
Mohawk - Kanbhik
Nahuatl - Ni mits neki
Navaho - Ayor anosh'ni
Norska - Jeg Elsker Deg
Pandacan - Syota na kita
Pangasinan - Inaru Taka
Papiamento - Mi ta stimabo
Persiska - Doo-set daaram
Pig Latin - Iay ovlay ouyay
Polska - Kocham Ciebie
Portugesiska - Eu te amo
Romarspråk - Te iubesc
Rysska- Ya tebya liubliu
Annorlunda Skottska :D - Tha gradh agam ort
Serbiska- Volim te
Setswana - Ke a go rata
Tegsprog - ,,,/ (Visar fingrarnas position när man säger "Jag älskar dig")
Sindhi - Maa tokhe pyar kendo ahyan
Sioux - Techihhila
Slovakkiska - Lu`bim ta
Slovenianska - Ljubim te
Spanska - Te quiero / Te amo
Swahili - Ninapenda wewe
Svenska - Jag älskar dig
Schweiziska-Tyska - Ich lieb Di
Surinam - Mi lobi joe
Tagalog - Mahal kita
Taiwanska - Wa ga ei li
Tahitisk - Ua Here Vau Ia Oe
Tamilsk - Nan unnai kathalikaraen
Telugu - Nenu ninnu premistunnanu
Thai - Chan rak khun (till man )
Thai - Phom rak khun (till kvinna)
Tyska - Ich liebe dich
Tyrkiska - Seni Seviyorum
Ukrainska - Ya tebe kahayu
Ungerska - Szerelmes vagyok beléd
Urdu - mai aap say pyaar karta hoo
Vietnamsiska- Anh ye^u em (till kvinna)
Vietnamsiska - Em ye^u anh ( till man )
Walisisk - 'Rwy'n dy garu di
Yiddish - Ikh hob dikh
Yoruba - Mo ni fe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 2 maj 2009 01:04

Nu finns min blogg tillgänglig & observera att denna bloggen inte kommer att försvinna men den kommer inte att uppdateras. http://stylebynatalie.blogg.se/...

Av Natalie - 1 maj 2009 23:32

Oh herregud. Har hittat världens finaste platåskor, och jag vill ha dem. Jag är redan kär. Tänk att en bild gör att jag, seriöst faller! Kärleken finns på bianco, såg de redan på tidning för några dagar sen men då kommer det upp på en blogg som jag l...

Av Natalie - 1 maj 2009 21:02

Ja, egentligen skulle vi ju gå på liseberg? Men nej, det var den längsta kön bara att komma in så dagen på liseberg ska vi förskjuta. Så istället åkte vi och handla och jag köpte mig (eller mamma köpte till mig) vecko revyn och satte mig ute i solen ...

Av Natalie - 1 maj 2009 20:49

Dagen började med att jag träffade upp dessa godingarna och åkte till kannebäck, där vi var sist & firade valborg!Jag måste bara säga att detta var den bästa valborgen på flera år. Det vart nytt härligt folk speciellt "härliga" var Linnéa & Agge, lär...

Av Natalie - 1 maj 2009 13:09

Första maj och solen skiner! Som innebär att jag & mina tre syskon ska på liseberg idag. Min lillebror Kevin som har precis blivit 140 är orolig för att inte få åka något för de kommer tro att han är 139,5. Han är nästan lite patetisk som mig när jag...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards