Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Natalie - 4 juli 2007 19:22

Oh underbart, idag stack jag in till Heden för att träffa Amelie.

först skulle vi träffas på drottningstorget men ja, bad henne komma till valand, dum som jag är så sa jag att du kan ta både 7an&1an in till Valand. så hon hoppade på 1an sen vad jag fan tvungen att ringa henne ;P så var hon vid järntorget. hur lost får man bli :D tog fan en evighet till att hon kom in :P

well Andreas som var med henne , verkade inte veta vad göteborg är. (a)

Iaf vi gick in till Heden till slut, regnet föll & håret blev så jävla bajs alltså :(

träffade Brahim på vägen , han försökte dra med mig på morgonen men icke nej jag sov :P så jaa, vi gick in & träffade Vicky Picky som jobbade i en glasskiosk, snyggast var hon i sin uniform :D hahah! :)

Sen drog vi vidare in till stan & testade skor, kollade kläder & chillade :)


Imorgon åker Carolina till Malta : )  härligt värre. <3

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att vara odödlig?
 Ja, varför inte?
 Nej, det hade blivit för tråkigt.
 Tveksam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards